Six Senses Kaplankaya

Iti place? Click aici sa ii dai share!

Asezat intr-o zona de o frumusete naturala, coplesitoare, Six Senses Kaplankaya este un colt parca desprins din paradis. La doar 45 de minute cu masina fata de Bodrum, resortul este usor accesibil, dar suficient de retras pentru a oferi intimitate si liniste.

Am ajuns in toamna trecuta la proaspatul deschis resort Six Senses, brand recunoscut pentru filosofia sa  holistica de wellness mai ales in Asia, dar care acum se extinde cu hoteluri si resorturi noi in toata lumea.

Mai fusesem o singura data la un Six Senses (la Douro Valley in Portugalia) si imbratisez cu tot sufletul valorile pe care acest brand le propune si implementeaza cum ar fi sustenabilitate, wellness, design si grija fata de comunitate. Indiferent unde se afla, scopul Six Senses este de a ajuta oamenii sa se reconecteze la ei insisi, la natura, la ceea ce ii inconjoara.

De cum am pasit in resort, m-am indragostit pe loc. Atata frumusete si liniste, soare bland si golfuri cu plaje splendide, platforme de yoga pe malul apei, camere care privesc toate spre mare, restaurante gourmet si un spa magic .. mi se pare greu de povestit si parca injust, pentru ca nu se poate descrie in cuvinte.

Eu am ajuns la Six Senses Kaplankaya pentru un program de o saptamana de Holistic Anti-aging, ceea ce presupune un wellness screening, o analiza a pielii, a somnului si o consultatie despre stilul de viata. Astfel mi se poate crea un program personalizat pe perioada cat urma sa stau in resort.

In primul rand am inceput cu o Curatare – a gandurilor si mentalului, apoi si cu o curatare a organismului.

Fiecare dimineata incepea cu o bautura de curatare, apoi meditatie si 15 minute de Beauty Yoga, iar ziua se incheia cu yoga si o bautura relaxanta, pentru un somn linistitor. Si cateva ganduri la final de zi, asternute in jurnalul Gratitude.

Pasul 2 – Refacere

Toate terapiile, meniul si activitatile sunt menite sa repare ceea ce nu functioneaza corect. Piele, somn, organismul in intregul lui, ba chiar repararea relatiilor interumane.

Pasul 3 – Hranire

Ultimul stagiu este despre a celebra si a “sigila” toate lucrurile bune pe care le-am facut pentru noi in ultimile zile.

Tratamentele pentru rejuvenarea pielii, a corpului dar si a creireului m-au facut radioasa si plina de energie pentru mult timp dupa ce am plecat din resort.

Intre timp, am stat la soare, am inotat, am citit, am facut plimbari lungi pe faleza, am facut multe tratamente Ayurveda – unul din highlight ul resorului este implementarea acestui concept holistic vechi de peste 5000 de ani (Dr Ranjan Kapoor este genial!!), am pregatit singura goamaje si masti de fata si corp din plante, fructe si mirodenii, am vizitat gradina de legume organice a resortului.

Mi-a ramas in minte si terapia Watsu – un fel de shiatsu in apa, ce ajuta la vindecarea afectiunilor emotionale cat si a celor fizice: dureri cornice, articulatii rigide, lipsa somnului. Se folosesc tehnici de masaj si stretching pentru musculatura si mobilitate, si a fost pentru prima oara cand am incercat asa ceva. Este Must Try!

O astfel de experienta nu poate fi povestita, trebuie traita, pentru ca realmente mi-e greu sa o transpun in cuvinte.

Six Senses Kaplankaya isi dechide portile anul acesta in data de 15 Aprilie, si vine cu tot felul de pachete / oferte interesante, le puteti vedea pe toate aici  iar zborurile charter catre Bodrum vor fi disponibile incepand cu luna iunie.

Merita sa faceti o vizita, va garantez!

Be good & be beautiful!!

Articole interesante:

Iti place? Click aici sa ii dai share!